Дирижерлық техникасын жетілдіру. Күрделі өлшемдер.Дирижерлық техникасын жетілдіру. Күрделі өлшемдер.

0

Дирижерлау  техникасын  жетiлдiру  күрделi  өлшемдер

2 мектеп әнiн үйрену

 

4 семестр    әртүрлi екпiндегi және әртүрлi динамикалық кезеңдердi  2-3-4-6 үлестердi  дирижерлау ары қарай жалғасады.  5 үлестi өлшемдермен жұмыс жасауға үйрету  5\4 ;   5\8 ; өлшемдердi  5ке  және 2 ге дирижерлау  тәсiлi  5\4  өлшемiнiң  екi дирижерлау тәсiлi

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Стакатто  және  акценттерi  бар  5\4  өлшемдегi  шығармаларға  талдау  жасау. Шығарманың  жай ырғағынан   тез  ырғақа  көшу  жолдары бар  әндердi    таңдап  жұмыс жасау. Жай ырғақта  шығарманы   қолы  мен  жай  дирижерлау,  тез  ырғақа  көшу жолы   қолымызбен  үлкен жест жасаймыз.  РР  динамикалық  белгiсiнде   қолымыздың ұшымен ғана  дирижерлап  көрсетемiз.

Мектеп әндерiн талдау кезiнде жарты тон жоғары немессе транспозиция жасау жолын қарастыру. Мысалы  соль мажор тональдiгiнде жазылған мектеп әнiн  фа мажор тональдiгiне транспозиция жасау  немесе ля мажор тональдiгiне транспозиция жасау.

Балалар хорындағы сопрано партиясының дыбыс көлемi кiшi октаваның ля  си  ноталарынан  екiншi октаваның ми, фа  ноталарына дейiн қамтиды.  Олардың   әйелдер хорының  дауыстарынан  айырмашылығы диапазондарының өзгешелiктерiне байланысты  Балалар хорының дауыстары дыбыс көлемi кiшiлеу.

Балалар хорының репертуары  екi дауысты әндерден құралады,  сопрано және альт дауыстарынан тұрады  әндi талдау кезiнде 1 балаларға  таңдаған шығарманы орындап   беремiз .1 сопрано дауысын  жеке үйретемiз  3 альт дауыстарын жеке үйретемiз  4  сопрано және альт дауыстарын  қосамыз.  Бiрнеше рет айытқызып  динамикалық белгiлерiн қосып айтқызамыз.

Дирижерлау техникасын ары қарай жетілдіру мақсатында 2/4, 3/4, 4/4 өлшемдерді меңгеруді жалғастыру, күрделі 5-6 үлестер өлшемдерді  6 үлесті 6/4, 6/8, «6 ға» және «2» дирижерлау тәсілін  үйрену. Семестрде 4,5 шығарма үйрену.

Екі мектеп репертуарын үйрену, біреуін 1 тон төмен не жоғары транспорт жасап үйрену

Өлшем (метр) әр түрлі  екпіндегі және әртүрлі динамикалық кезеңдерді 2-3-4-6 үлестерді дирижерлауды меңгеруді ары қарай  жалғастыру.

5 үлесті өлшемдермен жұмыс жасау. 5/4, 5/8 өлшемдерді «5» ке, «2» ге дирижерлау.

Дыбысталудың сипаты. Стакатто және акценттер.

Жай ырғақтан тез ырғаққа көшу жолдары.

Ырғақ және динамика: РР

Екі мектеп әнін үйрену, біреуін жарты тон жоғары немесе төмен транспорт жасау.

Балалар хорына арналған хор шығармасымен жұмыс істеу әдістерін үйрену.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ