Оқу мен педагогикалық жұмыстардың әрекеттері

0

Жоспары:

1.Оқу мен педагогикалық жұмыстардың тәсілдері.

 2.Мұғалімдік мамандықтың өсу жолы: педагогикалық білімдердің творчествосы және тәжірибесі.

Қолданылатын әдебиеттер тізімі.

Негізгі:

1.Пошаев Д.Қ. Ғылыми – педагогикалық зерттеу негіздері Шымкент, 2003.

2.Асқаров Е., Балапанов Е., Қойшыбаев Б. Ғылыми зерттеулердің негіздері.Оқу-әдістемелік құрал. А., 2004.

3.Введение в научные исследование (Под. Ред. В.И.Журавлева).М,1998.

4.Герасимов И.Г. Структура научного исследование.- М,1995.

5.С.Мақпырұлы. Курстық және дипломдық жұмыстар. Қазақстан жоғары мектебі. 2005.№4.

6.Загвянский В.И. Учитель как исследователь.- М,1980.

7.Квиткина Л.Г.Научное творчество студентов.-М,1980

8.Е.С.Асқаров,Е.А.Қойшыбаева. Ғылыми зерттеулердің негіздері.А,2004.

     9.Соколов В.Н. Педагогическая эвристика. М., 1995. С.110-206.

     10.Эвристика. Разработано О.Е.Столяровой.

Қосымша:

1.Роках А.Г. Логика и эвристика научно-технических решений. Саратов, 1991, С.39-87.

2.Гурова Л.Л. Психологический анализ решений задач. Воронеж, 1976.С.32-52, 898-177, 236-304.

3.Шумилин А.Т. Проблемы теорий творчества. М., 1989. С.13-32,54-71.

4.Пушкин В.Н. Эвристика-наука о творческом мышлении. М., 1967.

5.Серебрянников О.Ф. Эвристические принципы и логические исчисления. М., 1970.

Лекция  мәтіні:

            1.Педагогикалық  тәсілдер -педагогтардың тәжірибелі тәрбие жұмыстары.

Педагогикалық тәсіл ол педагогиканың жоғарғы қорытынды жұмысын ұғады. Соңғы кездемектеп практикасында  көптеген қызықты жағдайлар кездеседі, педагогикалық жұмыстарда, оқу үлгісін жиғару диагносикалық мысалдарда.

Педагогикалық қызмет бірнеше  зерттеу түрлерімен,білімдерін таныстыру. Білімді мұғалім бар,осындай тәрбиемен  білімді, мамандық арқылы байланыстарды, және мынадай мұғалім бар , педагогикалық тәжірибесі  бар, және өзінің жұмыстарын жоғары бағалауға  ұмтылады. Көптеген мұғалімдер, сабақты қызықты өту үшін, тәжірибелі педагог психологтың зерттеу жұмыстарының  тәсілдерін қолданады. Ал кейбір мұғалімдер де кездеседі сабақтарын жаңалық ашу, оқумен және  тәрбиесімен, педагогикалық теорияларын, байытады, кеңейтеді.

            Педагогикалық ізденіс – олсыз мұғалімнің мектепте жұмыс істеуі мүмкін  емес. Мұғалімге міндетті  түрде  оқу тапсырмалар мен  дайындалу міндетті  оқу жүйесін  дұрыс байланыстыру , кейбір сабақтарда  методика түрлерін жеке, жеке керекті тәсілдер мен  амалдарды қолдану, оқушылардың сабақтағы  мінездеріне  назар аудару,  білімдерін дұрыс бағалау және т.б.

            Өкінішке орай, осы барлық кейбір мұғалімдер осындай амал, тәсілдерді дұрыс қолданбайды, кейбір мұғалімдер педагогикалық әрекеттерге бұл дәрежеде сай емес.

            2.Педагогика тәжірибесінде мұғалімнің оқу тәрбие ізденіс зерттеуінде жоғары оқу,  тәрбие процесі жоғарыда айтылған пікірлерге  келіседі. Педагогикалық творчествода жаңадан ашылған элементтердің  қорытындысын анықтайды,  бұл жаңалық жаңадан ашылған пікірлермен, талаптармен, оқу мен тәрбиеде байланысып қана қоймайды, оқу тәрбие жұмыстары  жаңадан ашылған бір немесе бірнеше әдістермен байланыстырып анықталады.

            Мұғалімнің жоғарғы қызмет теңдігі оның педагогикалық ұмтылысында дәлелді. Ұмтылыс- адамзаттың жаңалықты зерттеудегі ұмтылыс қызметі.

            Осымен, педагогикалық жұмыста  жаңалық ашуға ұмтылыс бар, керекті материалдар, бұл мұғалімнің өмірдегі жемісі болып табылады.

            Зерттеу бұл ең қиын жұмыстың  түрі, ең үлкен көлемдегі жұмыс, осымен қатар, нақты және керекті жұмыстардың дамуы.

            Ғылымда және практикада зерттеусіз, жұмыстардағы  қиыншылыққа

қарамастан,  аттау мүмкін емес, дұрыс ұйымдастыру және өтілген нақты жұмыстардың қорытынды шешімдерін зерттеу.

            Зерттеусіз гипотеза жоқ теориялық және статистикалық дәлелдеулердің көрсетпелерінсіз, жақсы жауапты талап етеді.

            Міндетті түрде  психолог- педагогикалық зерттеулерде  негізгі ережелермен таныстыру:

  1. Нақты проблемалық жұмыстары, мақсатпен міндеттерін зерттеу, гипотезді тексеру.
  2. Ережелер мен қағидалардың  жолдары, зерттеу арқылы жақсы өтілгені, осындағы гипотездер жүзеге асыуы немесе аспауы.
  3. Нақты жоба мен мысалдардың байланыс қызметтері.
  4. Керекті методтарды таңдау психо- диагностикадағы зерттеулердің  қорытындысы.
  5. Қолданылған ойлар мен пікірлерді дәлелдеу, зерттеу нәтижелі шықты.
  6. Анықтап келесінің жұмыстардың өткізілген қорытынды зерттеулері.
  7. Ғылым мен практикада қолданатын мінездердің  қорытындысын зерттеу.

Зерттеу түрлері.

Педагогикада негізгі 4-түрі бар (констатирулалық, формулалық, бақылау, айырмашылық)

  1. Констатирулалық – негізгі жандарды анықтайды, сапалы жұмыстардың теңдіктері.
  2. Формулалық – осы жаңа факторлардың жобасын өткізу ( жаңа технология методтар, формалар және т.б.) және оны анықтап дәлелдейді.
  3. Бақылау- қандайда бір белгілеу уақытта сапаларын    тек анықтап қабылдайды.
  4. Айырмашылық – бақылау және эксперименталдық топқа қорытындысын зерттеп айыру.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ