1- тақырып Өзін-өзі тану. СОӨЖ тапсырмалары

0

1- тақырып. 

  1. Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
  2. «Студенттік кезең — тұлға дамуындағы қызықты кезең» тақырыбына әңгімелесу.
  3. «Даралық презентациясы» жаттығуы (Ступницкая М.Я, В.А. Родионов   «Әлеуметтік дағдылар тренингі»,  2003).
  4. «Мен қаншамын?» жаттығуы. (О.А.Кардашина «Қоғамдағы әлеуметтік рөлдер мен статустар», 2000).

2 — тақырып.

  1. Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
  2. «Адамның ішкі жан дүниесінің байлығы дегеніміз не?» тақырыбына пікірталас.
  3. Шағын топта жұмыс жасау. «Адамның ішкі қорлары» тақырыбына коллаж.
  4. Медитация «Менің ғазиз жанымның үйі» (Родионов В.А., Родионов А.В. «Емтихан алдындағы босаңсу», 2005).

3 — тақырып

  1. Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
  2. «Сенім білдіру пайдалы немесе … » пікірталас
  3. Шағын топта жұмыс. Миға шабуыл. «Шын бақытты болуға болады, егер….»

4 — тақырып

  1. Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
  2. Шағын топта жұмыс жасау. «Жетістікке жеткен тұлға кім?» миға шабуыл.
  3. «Мен жетістікке жеткен тұлғамын!» шағын шығарма жазу.
  4. «Танымал әлем атақтылары: Жетістікке жету жолы» тақырыбына слайд-шоу құрастыру. 

5 — тақырып

  1. Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
  2. Шағын топта жұмыс. Миға шабуыл «Бүгінгі: Еркек және Әйел»?
  3. Жаттығу «Жақындар, туысқандар» (Ступницкая М.Я, В.А. Родионов «Әлеуметтік дағдылар тренингі», 2003)
  4. Медитация «Менің ішкі жан дүнием» (Л.Хей. «Өзіңді өзің емде немесе біздің ішкі күшіміз». 2004). 

6 — тақырып

  1. Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
  2. «Махаббат және ғашықтық» жайында әңгіме.
  3. Шағын топта жұмыс. «Махаббат категориялары: руханилық, өзін-өзі құрбан ету, құмарлық, аяушылық, көнгіштік, душар болушылық, өзіне-өзі ғашық болу» тақырыптарына коллаж жасау.
  4. Медитация «Адамның ғазиз жаны» (Ә. Мұқашбеков, Р. Құдіретоллақызы «Өз тағдырыңды өзің қалай өзгертуге болады?». 2009). 

7 тақырып

  1. Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
  2. «дау-дамай, дау-дамайлы жағдай, айтыс, талас, тартыс, егес, ұрыс, соғыс, толеранттылық» ұғымдарына анықтама беру.
  3. «Достық микрофон: мен бүгін сіздерге тілейтінім» (А.М.Прихожан «Жолы болмайтын адамның психологиясы.Өзінде сенімділікті қалыптастыру тренингі». 2001).
  4. «Зәкір» жаттығуы. (Н.В. Самоукина «Келісімге келуге тырысыңыздар», 2008). 

8 -тақырып

  1. Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
  2. «Барлық уақытта толерантты болуға болады ма?» пікірталас.
  3. Топтағы студенттердің толеранттылығы туралы 10 ұсыныс құрастыру.
  4. Миға шабуыл: «Халықаралық деңгейдегі саясат пен мәдениеттегі толеранттылық» тақырыбындағы видеосюжеттерді қарау. 

9 – тақырып 

  1. Хрестоматия материалдары бойынша көркем әдебиет және кино өнеріндегі (оқытушының таңдауымен) эстетикалық тақырыптарға пікірталасқа дайындық.
  2. Шағын шығарма. «Мәдениеттегі менің үлесім»
  3. Эстетикалық тәрбие тақырыбы бойынша «видеоматериалдарды тамашалау» (оқытушының таңдауы бойынша)
  4. «Даналық сабақтары» (хрестоматия материалдары)
  5. «Жаңа заманғы бұқаралық мәдениет және тұлға» тақырыбында хрестоматия матераилы негізінде дәптерге кесте құру.
  6. Тұлғаның дамуында аңыз, ертегілер, нақыл сөздер.
  7. Өнер мұражайларын аралау, қазақстандық суретшілердің жұмысымен танысу. 

10 — тақырып

1.Хрестоматия материалдарын топтық оқуға,  талқылауға, талдауға дайындық.

2.Кинофильмдер тамашалау (мысалы: Мұсылман к/ф, сондай-ақ оқытушы таңдайды).

3.Рөлдік ойын «түрлі діни конфессия дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары».

4.Миға шабуыл: «Рухани келісімге ұмтылуға деген сындарлы бағыт». 

11 – тақырып 

  1. Төменде ұсынылған тақырыптардың біріне шығармашылық жоба құрастыру және жүзеге асыру.

«Менің қаламның (ауылымның) тарихы»

«Менің қалам- менің замандасым және досым»

«Мен қаламның бұдан да жақсы болғанын қалаймын»

  1. Пікірталасқа тақырыптар: «Бүгінгі таңда жанқиярлық және батырлық – аңыз ба әлде шынайылық па?»; «Олар Отанды қорғады….»(біздің заманымыздағы қазақстандықтардың ерліктері және отансүйгіштігі туралы ) «Отанға деген ықыласты қарым-қатынас».
  2. «Мен және Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбында өткізілетін дөңгелек үстел.
  3. «Қазақстанның жеті ғажайыбы жәрмеңкесі» шығармашылық жоба құрастыру (Қазақстанның ең әсем көрікті жерлері).

12 — тақырып

  1. «Өзін-өзі қабылдау шкаласы» сызбасымен жұмыс («Мен-концепция» Р.Бернс бойынша).
  2. «Өз-өзіңізге деген қатынасыңыз» тестімен жұмыс, рангілеу әдістемесі бойынша өзіндік бағалауды зерттеу.
  3. «Бостандық және таңдау, сайлау» шағын-шығарма жазу.
  4. Хрестоматия материалдары бойынша оқып-үйренуге, топтық талдауға дайындық.

13 — тақырып

  1. Педагогикалық тапсырмаларды шешу, ұсынылған жағдаяттарды талдау (кіші топта жұмыс).
  2. «Өзін тану дегеніміз не?» сауалнамасы көмегімен өзін-өзі тану қабілетін зерттеу.
  3. Педагогтың кәсіби-мәнді қасиеттерін зертеу әдістері: шыдамдылық, бақылампаздықты айқындау, «Адамдарды ажырата алу», дербестілік деңгейін анықтау, өзіндік бағалау деңгейін анықтау, қарқындылықты өлшеу, кикілжің, шығармышылық , эмпатия деңгейін зерттеу.
  4. Білім игеру процесін өзіндік талдауға бағытталған «Оқыту процесі» жаттығуы.

14 — тақырып

  1. «Ұстаз Кодексі» шығармашылық жоба құрастыру.
  2. «Оқытушы көзімен» бала құқығы Декларациясын қарастыру.
  3. Идеалды ұстаз үлгісін жасау (шағын топта жұмыс).
  4. Болашақ ұстаздың өзіндік дамуға деген және педагогикалық іс-әрекетегі кедергілерді жеңу қабілетін зерттеу. (оқытушының таңдауы бойынша, мысалы, В.Г. Маралов бойынша).
  5. Рөлдік ойын: «Ұстаз-маманымен интервью» (жұппен жұмыс). 

15 – тақырып

  1. Саналанбаған тілектер мен елестетулерді түсінуге арналған «Оқыту мақсаты» жаттығуы.
  2. Жеке имиджді жасау алгоритімін құрастыру.
  3. Өзін-өзі презентациялау өнері: көпшілік алдына шығып сөйлеу.
  4. Жеткен жетістікті диагностикалау.
  5. Шығармашылық жұмыс: «Өзімнің кәсібімде, мамандығымда мен өзімді былай көремін» — презантация.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ